as-verna-5kb0HwTHqTg-unsplash-819×1024

Rūpinimasis Savimi – Mintys, Kūnas Ir Siela

Self-love is what will empower you and help you heal. It’s the key to having a healthy body, a peaceful mind and a fulfilled soul.
Self-care is crucial in loving yourself. To really be loving to yourself and the world around you, you have to start taking care of yourself first.

Kaip sakoma, iš tuščio puodelio negalima pilti, tiesa?

Taigi šiandien mes kalbame apie rūpinimąsi savimi – jūsų protui, kūnui ir sielai.

Jūsų kūnas yra jūsų saugi erdvė – rūpinkitės juo

Keeping your body healthy is one of the most beautiful forms of self care. When you wake up feeling great you can do so much more for yourself and others, imagine your day feeling energized, yet at peace, your head doesn’t hurt, your stomach is comfy, your mind is calm and happy, you’re feeling motivated and simply enjoying all the daily tasks.
Feeling healthy and comfortable in your body might just make this all possible.

Štai keletas idėjų, ką galite padaryti, kad pasirūpintumėte savo kūnu:

  • Kasdien eikite pasivaikščioti
  • Ištempkite kūną, net jei tai trunka tik kelias minutes
  • Gerkite vandeni per visą dieną
  • Medituokite arba tiesiog atsisėskite, pasimėgaukite puodeliu šilto gėrimo žiūrėdami pro langą, tiesiog ramiai, ramiai praleisdami akimirką, pagalvokite, už ką esate dėkingas
  • Nepamirškite pasitikrinti savo sveikatos
  • Pradėkite rytą su stikline šilto vandens su citrina
  • Raskite judėjimo formą, kurią galėtumėte atlikti kasdien
  • Valgykite maistą, kuris maitina jūsų kūną ir leidžia jums jaustis gerai
  • Praktikuokite sąmoningą kvėpavimą

Sužinokite apie žarnyno sveikatą

Why gut health exactly? Well, if your gut isn’t happy, your body isn’t either, and neither is your mind, even anxiety and depression can be linked to it.
A healthy gut on the other hand, contains healthy bacteria and immune cells that ward off infectious agents like bacteria, viruses and fungi. A healthy gut also communicates with the brain through nerves and hormones, which helps maintain general health and well-being.

Wholesome foods for a wholesome body mind and soul

Rūpinkitės savo protu

Praktikuokite dėkingumą, kuo dėkingesnis būsite, tuo daugiau stebuklų pritrauksite. Tai ne tik pasireiškimas, bet ir dėkingumas už pabudimą, už pusryčius, už žmones tavo gyvenime, tavo šuniuką, saulėtą dieną…
When it comes to gratitude you can practice it by simply thanking for everything throughout the day, but if you feel like you need a little push, or want to dive deeper, one of great ways is to start journaling, simply start a journal where you write 5 things you’re grateful for today. Make that a ritual when you wake up or before bed. You will notice how wonderful it is to wake up and go to sleep with a heart and mind full of gratitude.
Have phone free mornings, instead meditate, stretch, massage your belly, take some mindful breaths, have a glass of water, it can be anything really, just let yourself be with your own mind for a little while.
If you ever want to go an extra mile, try social media detox for one day a week, and you might just like it a lot.

Sveikos ribos

Ar kada nors toleruojate tai, kas jus vargina? Pasakote „taip“ susirinkimui, į kurį nenorite eiti? 
Mylėkite save pakankamai, kad nustatytumėte ribas, su savimi ir su kitais, paklauskite savęs, kas iš tikrųjų jus pakelia ir kas išsekina, tada nuspręskite pagal tai.
Ne visiems reikia prieigos prie jūsų, atminkite tai. Jūsų energija yra valiuta, todėl leiskite ją protingai

Kad pamaitintum savo sielą

Stebėkite dangų, stebėkite saulėtekį, saulėlydį, žiūrėkite į žvaigždes.
Nusnausk, kol lyja.
Leiskite laiką lauke, prisijunkite prie gamtos, vaikščiokite po žolę basomis kojomis.
Daryk tai, kas priverčia juoktis iš visos širdies.

Degantys smilkalai

Stebėkite daugiau idėjų apie savęs priežiūrą ♥

Palikite komentarą

Your email address will not be published.